"jika kita pandai mengawal cemburu dan sentiasa bersikap jujur ​​hubungan akan kekal selama-lamanya :) "

Make myself happy!!!


Assalamualaikum


,hari nie rasa macam nak update entry baru jep rasa. mungkin la kan ada sebabnye,tapi tu x taw la sebaliknya..
yeah hari nie puas!! aku men FRISBEE ng member2..lame x men sekali kot tapi yang nie terbaru la kan da
selalu main futsal o membuta je keje aku setiap petang.haha
tido tu kadang2 je ey,ok pasal entry kali nie mungkin len sikit la dari sebelumnye,
setiap yang berlaku mesti ada yang nak citer kan,tapi setengah tu pendam jew la dalam hati,
kali nie citer pasal dalam kelas siang tadi..

yang funny momentnye aku sikit lagi nak kena marah ng madam wan sebab salah masuk nilai,
aku apa lagi tertanya2 la kat madam,naseb sebelum dye angkat tangan aku da bukak mulut berdekah dulu..
hahah mane x nye madam suh masuk nilai len tapi aku sebaliknya..abez kelas je aku update kt FB,
tapi yg nk digelakkan sekali ada budak len yg perasan..
lagi pelik aku dibuatnye.. aq update pasal aku,tpi dye lak yg nk sound aku,sbbnye
pde awal kelas dye da kne ceramah ng madam pasal ape ntah..(malazakunakambiltaw) hahah TERUK2
memang berdekah aku sorang2 dalam bilik macam orang giler dah..
nasib x de member bilik kan..puas aku,last2 ada jugak yg memperbetulkan keadaan tadi..
fuhhhhh!! selamat aku haha..so pade yg TERASA aku minta maaf ey..hehe

Ok abez klaz tuk hari nie suda,so malam kne bt homework lak cz madam bagi xdi,madam bagi keje pon sebab
ada test rabu nie,memang aku nak score betul2 kali nie,xnk buat silap macam sem lepaz, merana beb..
So sekarang perot da lapar,boleh la g cafe beli makanan..makan nasi bujang je la yg mampu da xde spe
nak teman kn..keseorangan la nampaknye..tapi x pew xkisah r sume tu janji aku kenyang n happy hidup nie..
Macam x kena jew ng aku nie,seperti ada bende yang terjadi tapi aku x taw agaknye.
Biarkan jew la malaz da nk fikir pasal tu,da baik nanti ok la tu agaknye..
Biarkan dulu sume tu,kasi focus kt pelajaran dulu..xnak ada masalah sume tu..
Bese la tu da time2 bendera naik kan,kuasa tuhan so sebagai umatnye aku terima seadanya..
Ujian dari tuhan ini agar hambanya lebih prihatin terhadap hidup n amalan dunia akhirat..


Justeru itu, cehh wahh ayat macam karangan lak..hahah
bior r asal kan aku bahagia kn..x gitu kak bEdah hOk alOhhh (SHN)
see masuk dah topic SHN(setia hujung nyawa).. so sweet la aku tengok zain n elsarlina tu..
agaknye la kn,boleh kew kita jadi macam dorang?
ermm itu sume hanya rahsia ALLAH..Dia yg Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui pasal ini..
aku hanya boleh terus berdoa n berusaha untukk ke arah itu INSYAALLAH..

cukup la tu,ada masa nanty update lagi entry baru,nie pon da panjang sangat kot..haha
ok la
ASSALAMUALAIKUM MOHAMMAD FAZDDROL SERTA YG MEMBACA ENTRY INI ^_^

SAYA SAYANG AWAK DUNIA AKHIRAT..NH


Nie la Mohammad Fazdrol ^_^

No comments:

Post a Comment