"jika kita pandai mengawal cemburu dan sentiasa bersikap jujur ​​hubungan akan kekal selama-lamanya :) "
Assalamualaikum sebagai pembuka bicara,
jika ada terasa mohon di maafkan..hehe

xsampai nk buat terasa la kan,but anyway hari nie sudah abez kelas untuk minggu nie tapinye mesti la banyak keje yg lecturer bagi kan..Yg bestnye siap cakap OLE2! untuk cuti lak tu..haha memang best la der nak buatnye nanti..tapi x pew la asal kn ada keje dari x taw nak buat ape kn..dop gitu ko saem kito nie..hoho
kecek kelate plop doh,xpe r asal kn aku paham..

Sebelum ke cerita seterusnya,ada la nk kongsi kan sikit ayat nie..tapi xtaw la boleh terima ke x kan..
"Laki nie dye suke explore macam2 bende even bende tu sekecik2 semut sekali pon"..korang paham x mksdnye??haha
Dye macam nie,sebab tu la laki beza sikit dri gegurl nie,laki nie sifat dye ingin ambil taw semua perkara bahkan yg macam sedalam tanah pon dye nak taw uw..mybe ad sesetengah gurl pon ada macam tu jgak,tapi xjmpe lagi la kn..so,jika anda la kn or sesape je la mesti rase bende cam nie jugak kn even aku pon macam tu jgak..hehe so aku mintak maaf la kn jika ada yg terasa ng perangai aku nie..aku macam nie sebab aku laki so bab2 yg macam remeh temeh pon aku nak ambil taw jgak..
 Moral of the storynye,jangan pandang rendah kt laki cm tu o whtever la gurl or boy sebab mereka lebih kurang same jep kn..aku cakap pon berdasarkan fakto bro,n aq nie kaki stalker jgak hehe

About wanita plak kn,dorang nie lebih kurang macam tu jgak tapi kekadang emosi dorang x dapat dikawal sebabnye tuhan berikan wanita lebih daripada lelaki,so jangan la nak mempermainkan perasaan wanita n wanita pon same jgak la jangan la nak berani nak membuat sesuatu yg boleh membuat silelaki berasa nak menangis o pape je la..Laki nie bile gurl buat sesuatu yg macam dapat menguris hatinye mereka selalu not in mood like gurl also but hanya setengah sahaja yg setia pada kekasihnye..korang mesti x caye ap aku cakap kn..cube lihat sendiri pasangan anda la senang sikit kn,contoh pon ada hehe if gurl nie dalam bulan mengambang or ng sewaktu dgnnye la kn,mereka nie selalu mesti sesangat nak mencari orang lain untuk luahkan perasaan jika gaduh ng pkwe dorg o whtever la kn,mesti punye dorg cari xpon EX dorang dulu pon still cntact lagi..
kadang aku x faham la knp gurl selalu buat cm tu,Slow talk la skit baru keadaan tu ok kan,bawa berbincang ng seelok-eloknye kn cantik cam tu,jangan la xde mood n terus x layan buah hati tu kn..kesian taw kt laki nie,laki bile gurl cm tu cnfirm mesti terus panic kn??betol x aku cakap nie???heheh
mane xnye mesti cari jalan nak pujuk la sayang oii..itu je dorg mampu even aku pon lebih kurang macam tu jgak..hehe

So itu je la aku dapat coretkan,jika ada masa lagi boleh la aku kongsi lagi kn..hehe
and for mybeloved NURULHUDA YUSOFF i know what u thinking aboit it,dnt worry i always understand wht u mean it and i hope u will be fine tomorrow..i love you.. <3

No comments:

Post a Comment