"jika kita pandai mengawal cemburu dan sentiasa bersikap jujur ​​hubungan akan kekal selama-lamanya :) "

Hanya tuhan yang tahu..

Assalamualaikum...
hari macam nak update jep,mungkin ada sesuatu x kena o bende lain terjadi..

sebelum tu,saya nak minta maaf atas apa kesalahan yang sya buat secara terang terangan atau sebalik..
saya taw,saya nie kuat cemburu tapi cemburu saya tu bertempatt,saya xkan cemburu jika awak x buat bende yang saya x gemar dalam hidop nie..

Sebelum nie awak ada janji ng saya x nak buat bende tu sume,tapi sekarang kenapa ada lagi?saya x faham la,bile time tertentu awak suke buat perangai awak tanpa memikirkan perasaan saya nie,acap kali saya kena macam nie..saya penat la kita asyik macam nie jew..x boleh kew xbuat bende tu sume???

kalu apa yang saya cakap nie salah ok finee!! saya minta maaf,saya taw diri saya macam mane.. so kalu bende nie terjadi lagi lebih baik saya diam jew..sebab saya taw MASA2 tertentu je awak akan buat hal macam sekarang nie..tapi!! bile da ok ??? awak jawab la sendiri..

saya harap sangat awak dapat berubah..sebelum awak keluar dari kolej nie saya nak sangat2 tengok perubahan tu sayang..apa yang saya nak satu jew...tolong janji ng saya awak xkn buat cm tu lagi..plezz saya harap sangat..

ok la malam nie saya tido sorang2 bertemankan barang yang dye bagi,saya keseorangan malam nie..kalu awak bace nie ayang,b harap ayg dapat col b.. I LOVE YOU NURULHUDA YUSOFF
i miss everything about u ayang.. <3

rindu orang sebelah tu
Permata Dihatiku <3

No comments:

Post a Comment