"jika kita pandai mengawal cemburu dan sentiasa bersikap jujur ​​hubungan akan kekal selama-lamanya :) "

Perlu ke nak menganggu kehidupan orang lain!!!!

Dalam setiap perhubungan memang ada memori indah bersama pasangan,
tapi jika ada orang ketiga yang tiba-2 muncul nak membuat kacau memang sakit la kan,
apa tidaknya macam tak ada perempuan lain je kat dunia ni,awek orang pon nak kebas jugak,
sedar la diri KAWAN,orang 2 da berpunya so x payah la nak sebok-2 rebut plak..

Bukan apa juz nak cakap jew la,cuba dalam perhubungan KO ada orang nak rebut pasangan KO,
puas hati tak kalau keadaan macam tu???
mesti tak kan,mesti rasa nak marah,jeles,n nak jumpa jew orang yang nak rebut pasangan ko 2..
so macam tu la aku rasa bila ada yang nak menyibuk menganggu kehidupan aku..

Even tak kenal ko pon,aku boleh taw ko macam mane orangnye..
tak kan la sekejap jew tengok terus suka kn,x logik la macam 2 boboy,
so ape yang aku boleh cakap,plezz la jangan ganggu kehidupan aku n awek aku..
aku x suka bro,jangan sampai aku cari  jew...

For those yang suka buat kacau kehidupan orang lain tu,benti-2 la ekk
kang silap-2 kehidupan ko lak kena nanti,
baru mengelegak jew ko nanti kan..

cukup la setakat ni,ada masa aku sambung lagi
KALAU RAJIN!! HAHA

No comments:

Post a Comment